بهترین لیزر واژن در تهران (لیزر واژینال)

لیزر-واژینال

لیزر واژن، لیزر واژینال و استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای تنگ کردن واژن و روشن سازی ناحیه تناسلی در اصل، نام‌هایی هستند که در سال‌های اخیر زیاد به گوش می‌رسد. معمولا اکثر خانم‌ها به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و این فقط مربوط به زیبایی پوست و مو نیست، بلکه در بسیاری از موارد، روشن سازی و جوان سازی ناحیه تناسلی برای زنان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
لیزر مونالیزا تاچ (Mona Lisa Touch Laser) تکنولوژی مدرنی است که در اصل جایگزین تمام روش‌های سنتی گذشته است و به منظور زیبایی و جوان سازی ناحیه واژن استفاده می‌شود. در ادامه، با مزایا، کاربرد و هزینه‌های لیزر واژن ما همراه باشید. جهت دسترسی به بخش‌های مختلف مقاله، می‌توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

لیزر واژن (واژینال) چیست و به چه منظور انجام می‌شود؟

کمبود استروژن در بدن زنان، منجر به انواع مختلفی از تغییرات جسمی مانند: روده، واژن و دستگاه ادراری تحتانی می‌شود. در نهایت این موارد منجر به خشکی واژن، سوزش، مقاربت دردناک و همچنین علائم بی‌اختیاری ادرار و حتی در بسیاری از موارد عفونت ادراری می‌شود. ناراحتی واژن و بی‌اختیاری ادرار می‌تواند هم در قبل از یائسگی و بعد از زایمان ایجاد شود. این علائم از نظر ماهیت مزمن هستند و ممکن است با به خطر انداختن عملکرد جنسی و کیفیت زندگی به مرور زمان بدتر شوند.

انجام زایمان در برخی از مواقع، می‌تواند عوارضی در ناحیه واژن داشته باشد. زایمان باعث کشیدگی بافت‌های داخلی و خارجی می‌شود و می‌تواند ماهیچه‌های داخلی را که دارای اختلال عملکرد جنسی است، از هم جدا کند. جوان سازی و لیزر واژینال عضلات را بهم می‌رساند و این موضوع منجر به سفت شدن عضلات خواهد شد. لیزر درمانی، پوست اضافی را در داخل و خارج از ناحیه تناسلی از بین می‌برد و در نهایت باعث زیبایی و جوانسازی واژن خواهد شد.

نوسان سطح هورمون می‌تواند باعث خشکی واژن شود که به مقاربت دردناک منجر می‌شود و بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. روش‌های غیر حراجی مانند لیزر واژینال می‌توانند این علائم را به شدت کاهش دهند و واژن را به حالت تعادل سالم برگردانند. تجربه نشان داده است که لیزر درمانی علاوه بر جوان سازی و زیبایی واژن، در درمان علائم یائسگی و افزایش عملکرد جنسی موثر خواهد بود.

لیزر درمانی واژن

بیشتر بخوانید : ترمیم واژن بعد از زایمان طبیعی

لیزر مونالیزا تاچ چیست و چگونه عمل می‌کند؟

لیزر مونالیزا تاچ یک نوع لیزر غیر جراحی است. در این روش، لیزرCO2 به صورت پالس‌های کوچکی، برای تحریک مخاط و بافت واژن به سطح واژن و عمق آن (لایه لامینا پروپریا) تابانده می‌شود. در اصل اشعه‌های لیزر، سوراخی بسیار ریز در ناحیه واژن ایجاد خواهد کرد و این سوراخ‌ها موجب تحریک بافت اطراف خود برای بازسازی و تشکیل سلول‌های جدید و فراهم آوردن فاکتورهای مختلف رشد از جمله: رگ‌های خونی جدید، سلول‌های کلاژن جدید و الاستین، خواهند شد.

لیزر مونالیزا تاچ حتی برای افرادی که دچار یائسگی زودرس شده‌اند و به آتروفی واژن مبتلا هستند، می‌تواند مفید باشد. انجام این درمان در ناحیه واژن باعث فعالیت مجدد متابولیک واژن خواهد شد و بدین صورت سنتز تمام فاکتورهای رشد حیاتی مانند: پروتئوگلیکان، گلیکوزآمینوگلیکانها، کلاژن و هیالورونیک اسید شروع می‌شود. این نوع لیزر به راحتی در مطلب و کلینیک قابل انجام است و نیاز به تجهیزات بیمارستانی نخواهد داشت و معمولا در مدت زمان کوتاهی حداکثر ۱۵ ثانیه طول خواهد کشید.

لیزر مونالیزاتاچ

نتیجه و دوره درمان لیزر واژینال به چه صورت است؟

هر روند درمانی با لیزر، یک روند بازسازی بافت است که باید برای نتیجه بهتر، در هفته‌های طولانی انجام شود. در اصل با رعایت مراقبتهای بعد از لیزر واژن در هر جلسه، بعد از چند جلسه لیزر، pH صحیح واژن دوباره برقرار می‌شود و در نهایت خطر ابتلا به عفونت قارچی را کاهش می‌دهد. دوره درمانی با لیزر مونالیزا تاچ توسط پزشک مربوط تجویز خواهد شد. معمولا بسیاری از پزشکان سه جلسه درمان با فواصل شش هفته‌ای در نظر می‌گیرند و پس از آن، سالی یک بار انجام خواهد شد. اکثر افراد بعد از یک جلسه درمان بهبودی قابل توجهی را تجربه خواهند کرد، اما با ادامه دادن روند درمان، نتیجه موثری به صورت طولانی مدت به دست خواهد آمد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و دوره درمان لیزر واژن، با مطب خانم دکتر ذاکرین به شماره ۰۲۱۴۴۴۶۳۴۷۵ تماس بگیرید.

مزایای درمان با لیزر مونالیزا تاچ

در مواردی مانند: زایمان، کاهش وزن زیاد، آسیب دیدگی واژن و مواردی از این قبیل، معمولا زنان نسبت به جوانسازی واژن اقدام می‌کنند بیمارانی که تحت درمان لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، تجربه یک رابطه جنسی باکیفیت و رضایت بخش را نخواهند داشت. این افراد بعد از درمان به دلیل بهبود فرم واژن، رابطه جنسی بهتری را تجربه خواهند کرد. افزایش جریان خون ورودی به واژن، افزایش کشش و کیفیت بافت واژن، جوان‌سازی بافت‌های سالخورده از جمله مواردی هستند که در این پروسه، بهبود می‌یابند. انجام لیزر مونالیزا تاچ به کاهش عفونت‌های دستگاه تناسلی و عادی شدن pH واژن کمک شایانی خواهد کرد.

به طور کلی برای درمان لیزر مونالیزا تاچ، مزایای زیادی مطرح شده است که عبارتند از:

افزایش آب رسانی به واژن

تجربه یک رابطه جنسی باکیفیت و رضایت بخش: معمولا بعد از لیزر درمانی، زنان می‌توانند یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنند.

کاهش عفونت، خارش و همچنین خشکی واژن: خارش واژن و سوزش واژن در بسیاری از موارد برای زنان، می‌تواند آزار دهنده باشد. به کمک لیزر درمانی می‌توان عفونت، خارش و حتی خشکی واژن را تا حدود زیادی از بین برد.

درمان بی اختیاری ادرار: درمان بی اختیاری ادرار با لیزر یکی از بهترین روشها برای درمان این بیماری است.

زیبایی و جوان سازی واژن: افزایش سن موجب چروک و شل شدن واژن خواهد شد. استفاده از لیزر درمانی می‌تواند برای روشن سازی و جوان سازی ناحیه تناسلی مفید باشد.

افزایش اعتماد به نفس در زنان: بسیاری از خانم‌ها مشکلاتی اعم از تیرگی ناحیه تناسلی دارند که باعث کاهش اعتماد به نفس آنان خواهند شد. با سفید کردن واژن با لیزر می‌توان تیرگی ناحیه تناسلی را از بین برد و این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از خانم‌ها به دنبال آن هستند.

مزایای لیزر مونالیزاتاچ

لیزر واژینال و کاربردهای آن

مهمترین کاربردهای لیزر واژن عبارتند از:

لیزر مونالیزا تاچ، تکنولوژی مدرنی است که در اصل جایگزین تمام روش‌های سنتی گذشته است و برای درمان بسیاری از مشکلات زنان کاربرد دارد. مطب خانم دکتر ذاکرین (جراح و متخصص زنان) مجهز به یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزرمونالیزا تاچ در تهران است. اگر شماهم برای بهبود رابطه جنسی، برطرف کردن مشکل بی‌اختیاری ادرار، درمان افتادگی رحم و تنگ کردن واژن، مایل هستید از لیزر درمانی بهره مند شوید، می‌توانید به مطلب خانم دکتر متین ذاکرین، متخصص زنان و زایمان مراجعه و از تخصص ایشان بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزو وقت قبلی برای انجام لیزر می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۴۶۳۴۷۵ تماس حاصل فرمایید.

لیزر مونالیزا تاچ معمولا برای چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

اگر چه مونالیزا تاچ روشی امن و مطئن است و عوارض زیادی برای خانم‌ها به همراه نخواهد داشت، اما ممکن است در برخی از مواقع برای افراد خاص، توصیه نشود. موارد منع استفاده از لیزر مونالیزا عبارت اند از:

• نتایج غیرطبیعی آزمایش پاپ اسمیر
  • وجود عفونت‌ باکتریایی واژن
  • ضایعه‌ها و زخم‌های غیرطبیعی در ناحیه تناسلی
  • در صورت انجام جراحی و درمان افتادگی یا سرطان رحم، بلافاصله نباید لیزر درمانی انجام شود.

منع استفاده از لیزر مونالیزاتاچ

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره عمل زیبایی واژن

سوالات متعدد درباره درباره لیزر مونالیزا تاچ

در ادامه به برخی از رایج‌ترین سوال‌های مطرح شده توسط افراد در مورد لیزر مونالیزا تاچ پاسخ داده خواهد شد:

انجام این لیزر خطری برای افراد خواهد داشت؟

لیزر مونالیزا تاچ خطراتی را برای زنان به همراه نخواهد داشت. در برخی از مواقع، عوارض جانبی موقت مانند قرمز شدن جزئی ناحیه تناسلی و تورم را خواهد داشت که معمولا پس از یک یا دو روز این عوارض از بین می‌رود.

چند جلسه درمان برای لیزر مونالیزا توصیه می‌شود؟

همان طور که اشاره شد، تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این لیزر به نوع و شدت بیماری بستگی خواهد داشت. برای گرفتن بهترین نتیجه، معمولا پزشکان ۲ الی ۳ جلسه درمان را به فاصله زمانی ۴ الی ۶ هفته، توصیه می‌کنند و پس از آن هم سالانه یک بار، افراد تحت درمان قرار می‌گیرند.

آیا لیزر واژن دردناک است؟

لیزر واژینال به هیچ وجه برای افراد دردناک نیست. در برخی از مواقع در چند جلسه اولیه درمان، برخی از بیماران ممکن است فشار و درد جزئی را در دیواره واژن احساس کنند. معمولاً آن‌ها می‌توانند بعد از ۱ الی ۳ روز، روند عادی خود را از سر بگیرند.

لیزر درمانی چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری لیزر واژینال در موارد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال در درمان بی اختیاری ادرار ممکن است ۴ الی ۵ سال ماندگاری داشته باشد و در مورد مشکلات اتروفی، ممکن است این روش از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد.

چه مدت بعد از لیزر درمان می‌توان رابطه جنسی را تجربه کرد؟

معمولا مشکلاتی مانند: اتروفی، بی اختیاری ادرار و همچنین افرادی که در رابطه جنسی، خشکی و سوزش واژن را تجربه می‌کنند، می‌توانند از لیزر واژینال برای بهبود مشکل خود کمک بگیرند. اگر برای خشکی و سوزش واژن و بهبود رابطه جنسی از این روش استفاده می‌کنید، بهتر است ۳ الی ۴ روز پس از انجام لیزر از مقاربت اجتناب کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشن سازی واژن با لیزر و هزینه آن، با مطب خانم دکتر ذاکرین به شماره ۰۲۱۴۴۴۶۳۴۷۵ تماس بگیرید.

آیا همزمان با عمل لیزر واژن می‌توان از متدهایی زیبایی دیگری استفاده کرد؟

با کمک لیزر مونالیزا می‌توان نسبت به زیبای سازی و همچنین جوان سازی واژن اقدام کرد. لیزر واژینال می‌تواند با لابیاپلاستی (عمل زیبایی واژن) ترکیب شود. عمل جراحی لابیاپلاستی می‌تواند اندازه یا شکل لبه‌های واژن را تغییر دهد.به طور معمول این نوع جراحی لبه‌های واژن را کوچکتر کرده و عدم تقارن بین آنها را تصحیح می‌کند. حتی در برخی از موارد، عمل تزریق چربی به واژن را همزمان می‌توان با لابیاپلاستی انجام داد.

لیزر واژینال

اگر در مورد لیزر درمانی سوال یا ابهامی دارید در بخش کامنت‌های زیر همین مقاله در میان بگذارید و جواب سوال‌های خود را از خانم دکتر ذاکرین دریافت کنید.

۴.۶/۵ - (۵۴ امتیاز)

• سلام خانم دکتر خسته نباشین .میخاستم بدونم آیا لیزرمونالیزا واسه درمان زگیل تناسلی هم موثر هستش؟ من دکترم گفته که ۳جلسه ماهی یک بار باید لیزر انجام بدم واسه مقاوم شدن دهانه رحمم و درمان زگیل تناسلی .بنظر شما انجام لیزر تاچقد میتونه کمک کننده باشه واسه درمان .ممنونم از لطف شما

• سلام. بله عزیزم لیزر مونالیزا برای رفع ضایعات گوشتی زگیل کاملا موثره. اما برای بررسی دهانه رحم و اجتناب از ابتلا به سرطان دهانه رحم بهتره کولپوسکوپی بشین.

• سلام. نه عزیزم. لیزر برای درمان خشکی واژن بیشتر کاربرد داره اما باد واژن از علائم گشادی واژنه و باید عضلات واژن تقویت بشه. برای همین RF واژن نیاز دارید نه لیزر. اگر درجات گشادی واژن بالا باشه و لیزر جواب نده، باید عمل تنگ کردن واژن (واژینوپلاستی) رو انجام بدین.